2012. augusztus 7., kedd

Arcok az időben


Bevezető

 
Testvérek: mi hárman. 1948

A három testvér utolsó karácsonya együtt. 2008


Sose voltam egyedül


Orosz szakos csoporttársaimmal és Nonna tanárnőnkkel 1962-ben 

Az osztályommal, amikor gyereket vártam 1964-ben

Ez a fotó vasárnap készült, az biztos. 1969

Kirándulni megyünk a szüleimmel és a kislányommal. 1970

Másik kiránduláson a 70-es évek elején

Anyuval a konyhában.2003

Bevásároltam Dorogon. 2004

Ketten a hóban: ő meg én. 2005

Anyunál a kórházban. 2006

Pihenő a zirci arborétumban. 2007


Anyák napján a kislányommal 2010-ben


2012: egész nyáron szobafogságban vagyok








14 megjegyzés:

stali írta...

Nekem nagyon tetszik a válogatás, gondolhatod, hogy 1970 a kedvencem lesz.
Gyakran meg fogom nézni, úgy érzem.

klaribodo írta...

Kösz. "Az év fotója" elképzelés nekem jobban esett.

mick írta...

ad 2012. ?

klaribodo írta...

Igen. Karcinóma.

mick írta...

Hm. Kérlek, gyógyulgassál! Jó? „Szólok az érdekedben.”

klaribodo írta...

Köszönöm, Mick!

stali írta...

A világ igen kicsi, a sógoroméknál nézzük a képeket.
Sógornő felkiált: nézd, Nonna!
(No meg lekapja a polcról Fejér Ádám egyik könyvét.)

klaribodo írta...

Hehe.:))

N Zsuzsa írta...

Köszönöm, hogy megnézhettem.

klaribodo írta...

Zsuzsa, egy átlagos élet jobb-rosszabb perceiből ez jött össze. Kedvesen figyelsz. :)

Rozsa T. (alias flora) írta...

végigmenni egy egész életen... az enyémen egészen kifáradtam!
Tetszik a szép kék tekinteted. Egészen a régi!

klaribodo írta...

Bizony, ha ügyesebben varrják vissza a fejemre meg a szemem körül a bőrt, még inkább a régi lenne. (Autóbaleset.)

stali írta...

És akkor most megmondom, hogy az orrod is a régi pompájában, vörös heg nélkül látható emígy a nyár végén.

klaribodo írta...

Stali,néhány hónap alatt illik meggyógyulnia. :)