2011. augusztus 29., hétfő

Dokumentumok hatvankettőből

Mire előkapartam és kiválogattam, mit is mutassak meg az özönvíz előtti korból, amikor békésen jártunk egyetemre, lejárt a hatvankettes fejezet. Bemutatom - késve bár – Dr Varga Lajosné Nonnát, ő orosz társalgást tanított, Aliz is megemlítette a blogjában, a képet itt hozom:

Hatvankettő őszén Moszkvában töltöttünk két hónapot. Valamilyen szervezési probléma miatt az évfolyamunkról kettőnket egy másik évfolyam hallgatói közé osztottak be:

Hogy biztosan ne tévedjek az eseményeket illetően, előhalásztuk az indexemet. Meglepődve tapasztaltam, hogy oroszból is egész jó jegyeket kaptam. Fogalmam sincs, mire adott éppen Nonna ötöst – Pete tanár úr ennyire nem tüntetett ki - , egész életemben úgy gondoltam, hogy nem is tanultam meg oroszul.

A naptári év második felében elkezdődött az ötödik évfolyam első féléve. Félévkor ilyen volt a bizonyítványom.

(Ötödik év végén szigorlatokkal és államvizsgával fejeztük be a tanulmányainkat, de ez a szakasz már 1963-ra esik, másik év, más, sokkal érdekesebb eseményekkel.)

7 megjegyzés:

Samu írta...

Tud. szoc-ból nem kellett vizsgáznod? Csak aláírás volt?Nekünk bizony kellett vizsgázni belőle a főiskolán! Ráadásul kétszer, mert két féléven át tanultuk.

klaribodo írta...

Samu, ez ötödéven volt, év végén szigorlatoztunk. (Kettest kaptam.)

Samu írta...

Aha. Csak azért kérdeztem rá, mert csodálkoztam, hogy nincs beírva vizsgajegy, csak az aláírás.

Rozsa T. (alias flora) írta...

Jé, 1 Ft az okmánybélyeg!!! Ma vajon mennyi?...

klaribodo írta...

Flora, ma már nem létezik okmánybélyeg. Az adóhivatal kivet valami illetéket, de ezt nem tudom biztosan.)

klaribodo írta...

Ja, a tandíjról biztosabbat tudok. Az enyém fél évre 500.- Ft volt, az unokámé fél évre 150 ezer a Gábor Dénes Főiskolán.

Ági írta...

Én is épp most csodálkoztam rá az okmánybélyegre! :))