2010. december 2., csütörtök

Kérdés-felelet hajdani rosszalkodásaimról

1. Milyen irodalom tételt húztál az érettségin? - József Attilát.

2. Ennek hány éve is? - 152

3. Emlékszel az első tanítód/tanítónénid nevére? - Dr. Burghardt Béláné, Margit néni.

4. Emlékszel a középiskolás osztályfőnököd nevére? - Dr.Almás Gyula (kiugrott pap, magyar-latin szakos. Nagyon szerettük egymást)

5. Milyen tanulmányi versenyen vettél részt? - Sors bona nihil aliud címmel valamit makogtam a Szigeti veszedelemről, nem is nyertem vele semmit.

6. Milyen szakkörbe jártál? - Irodalom, fizika, könyvkötő (énekkar külön fellépésekre készülve is)

7. Hányas számú és milyen nevű úttörőcsapatban voltál pajtás? - Zrínyi Ilona. A számára nem emlékszem.

8. Mi volt a tisztséged az őrsödben? - Tagja voltam az őrsnek.

9. Mi volt a legmaradandóbb emléked egy osztálykirándulásról? - Amikor éjjel kiszöktünk az ablakon, és csak hajnalban tértünk vissza. Ez Balatonbogláron történt, felmentünk egy romos kriptába bulizni a helyi skacokkal. Azóta képzőművészeti kiállítóhely lett a kriptából.

10. Milyen fakultációra vagy tagozatra jártál? - Általánosban orosz tagozatra, gimnáziumban latinos osztályba jártam.

11. Előfordult, hogy kirúgtak valamelyik suliból? - Nem fordult elő, bár jó tanáraim fontolóra vették.

12. Ki volt az általános iskolás nagy ő? - Megírtam egy bejegyzésben a nolblogon, csakhogy töröltem. Majd megkeresem, valahol másutt fönn kell lennie a neten. Itt van ni:

http://www.torontal.priv.hu/torontal/archivum/akimoto1/-post_id=37314.htm

+1. Aztán intő, bukás volt-e?

Igen, kaptam intőt magatartásból. A vécében cigarettáztam szünetben, a tanulószobáról rendszeresen ellógtam holmi technikumi haver miatt, este 8 helyett 10-re értem haza, mellyel megsértettem az iskola házirendjét, és szegény anyukám, aki igazgatóhelyettes volt egy másik iskolában, összefogott a gimnáziumunk igazgatójával, hogy majd jól rendre nevelnek ily módon. Nem sikerült nekik. Viszont a jegyeimet képesek voltak lerontani magatartási problémák miatt kémiából, földrajzból és biológiából . (Mellesleg az iskola párttitkára, a Pedagógus Szakszervezet helyi képviselője, meg egy erénycsősz vénasszony.) Égbekiáltó igazságtalanságukat máig nem tudom elfelejteni. Jobb lett volna, ha megbuktatnak…

4 megjegyzés:

Ági írta...

Akimoto, nem ismerek rád, még ilyen rossz gyereket, nahát, el se hiszem! :)))

klaribodo írta...

Ági, egy idő után belefáradtam a rosszalkodásba, és megszelídültem.

N Zsuzsa írta...

Jót mulattam!!
KÖnyvkötő??? Nálunk a gimiben még volt gyakorlati foglalkozás szombatonként 4 óra. Négyen az osztályból könyvkötészetre jártunk. Imádtam,sok szép dolgot csináltunk, vizsgabizonyítványt is kaptunk. Sokszor megfordult a fejembe, nem lett volna-e jobb, ha könyvkötőnek megyek.

klaribodo írta...

Zsuzsa, ha olyan rossz kölykökkel kellett foglalkoznod, mint én voltam, biztosan jobb lett volna a gyönyörű régi papírokkal vagy a jó szagú újakkal dolgozni.