2010. november 30., kedd

Utazás 1970-ben

1970

Az év legemlékezetesebb eseménye számunkra a mongóliai társasutazás volt.
Kár, hogy régesrégi fekete-fehér fotóinkból alig lehet néhányat közreadni. Gondolkodtam, mit emeljek ki a mozgalmas három hét történetéből, ami érdekes lehet ennyi idő után mindannyiótok számára. Azt hiszem, a Góbi sivatag meg a Góbi-Altáj látnivalói és lakói nem annyira közismertek, hogy untatnálak vele benneteket.
Először itt van néhány, a Góbiban készült fotó.


Vadon, csapatokban legelésznek a kétpupu tevék.



A teve meg én. Mögöttünk nyitva a dalanzadgadi Közért ajtaja. (A tócsát a földön nem én csináltam.)



Kirándulunk a Gobi-Altájba. Ezen a helyen két szikla között a jég nyáron sem olvad el.



Pihenő a kavicsdomb előtt.

Minthogy az útinapló teljes terjedelmében nem való ide, külön blogot nyitottam a deviáns blogmotoron, hogy beavassam, akit érdekel, milyen „fő”emlékek fűznek az 1970-ik évhez.
http://jeromos.devians.hu
A blog címe: Időmérő
Alcíme:Mongóliában jártam

3 megjegyzés:

KapitányG írta...

Ráültél???
(Mindjárt megyek, nézem az útinaplót)

klaribodo írta...

Dehogy ültem rá! Olyan elutasítóan nézett...

KapitányG írta...

:)